مشکل حسگر اثر انگشت

رفع مشکل حسگر اثر انگشت در S10 و نوت 10 لطفا کامنت دهید

به‌روزرسانی جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 برای رفع مشکل حسگر اثر انگشت

یک نقص امنیتی مهم هفته گذشته در اثر انگشت پرچمداران Samsung Galaxy S10 و Note 10 کشف شد. این نقص باعث شد بسیاری از کاربران هنگام استفاده از محافظ صفحه نمایش سیلیکونی با مشکل حسگر اثر انگشت مواجه شده و محتاط باشند.

دو موسسه بانکی NatWest و Nationwide Building در بریتانیا کاملا اپلیکیشن خود در گوگل پلی را از دسترس کاربران گلکسی اس 10 خارج کردند.
نقص امنیتی حسگر اثر انگشت گوشی‌های سامسونگ ظاهرا فقط در مواقعی خودش را نشان می‌دهد که کاربر از محافظ متفرقه‌ی سیلیکونی برای نمایشگر دستگاه استفاده کند. درواقع در چنین شرایطی حتی کسانی که اثر انگشت‌شان در گوشی ثبت نشده باشد نیز توانایی بازکردن قفل آن را دارند. کسانی که چنین محافظی را روی نمایشگر قرار نداده‌اند، لازم نیست در این رابطه نگران باشند؛ زیرا حسگر اثر انگشت دستگاه بدون هیچ نقصی کار می‌کند.

کره‌ای‌ها روز گذشته بیانیه‌ای را از طریق اپلیکیشن Samsung Members منتشر و ضمن عذرخواهی از کاربران اعلام کردند که به روزرسانی مورد بحث هم اکنون در دسترس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند جهت دانلود آن اقدام کنند.

سامسونگ در اطلاعیه‌اش می‌گوید: سامسونگ الکترونیکس امنیت محصولاتش را بسیار جدی می‌گیرد و از طریق انتشار به روزرسانی برای روش‌های احراز هویت بیومتریک سعی خواهد کرد امنیت دستگاه ها را قوی‌تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *