مودم روتربرد BaseBox 5

معرفی وایرلس مودم BaseBox 5 لطفا کامنت دهید

روتربرد میکروتیک RB912UAG-5HPnD-OUT یا همان BaseBox 5 دستگاه رادیو  IP outdoor فوق العاده قوی (خروجی رادیو 1وات یا 30dBm به صورت MiMO) است. این روتربرد برای پیاده سازی لینک‌های وایرلس با پهنای باند زیاد، قابل استفاده به صورت اکسس پوینت می باشد.
این دستگاه از دو کانکتور RPSMA برای اتصال به دو آنتن استفاده می‌کند. درگاه اضافی نیز برای اتصال آنتن‌ وجود دارد. همچنین با درگاه‌های کارت وایرلس Rb912 می‌توانید چند آنتن دیگر به دستگاه اضافه کنید.
یک درب نگهدارنده در قسمت کانکتورها و اتصالات خارجی وجود دارد. این درب از ورود آب و رطوبت به قسمت ورودی کابل شبکه، اتصالات USB و پین اتصال به زمین جلوگیری می‌کند.

سرعت انتقال

از مهم ترین امکانات این دستگاه می‌توان به قدرت خروجی بسیار بالای 1000 میلی‌وات (۱ وات)، قابلیت انتقال اطلاعات ۱۵۰ مگابیت در ثانیه، داشتن ۲ کانکتور خروجی به منظور اتصال به آنتن های دو جهته Dual Polar، حافظه رم ۶۴ مگابایتی و پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی این دستگاه با پشتیبانی کارت شبکه گیگابیتی با سرعت ۱۰۰۰ مگا نام برد. این مودم با توجه به قیمت مناسب خود به یکی از بهترین گزینه‌ها در رده خودش تبدیل گشته است.

پورت‌ها

برد داخلی این دستگاه روتربرد قدرتمند RB912UAG-5HPnD است. این برد مجهز به یک پورت گیگابیت اترنت, کارت وایرلس داخلی با توان 1000 میلی وات, پورت USB, زبانه MiniPci برای اتصال سیستم های وای فای 3g/4g می باشد. کانکتور خروجی این رادیو 2 عدد Sma بوده که برای اتصال به انواع آنتن دو قطبی مناسب است. همچنین در این رادیو یک کابل کاپوت برای محافظت در برابر رطوبت و یک سیم ارت برای محافظت در برابر رعد و برق تهیه شده است.

آنتن‌دهی

با توجه به استاندارد بیسیم 802.11a/n و سطح دسترسی L4 از این رادیو می توانید بسته به نوع آنتن در لینک های نقطه به نقطه و یا یک نقطه به چند نقطه به عنوان گیرنده, فرستنده و پشتیبان استفاده نمائید. رادیوی BaseBox 5 برای استفاده در لینک های دوربرد بسته به نوع آنتن تا 90 کیلومتر نیز توصیه شده است.

وایرلس مودم بیس باکس 5 – Base Box 5 محصول شرکت میکروتیک با نام تجاری RB912UAG-5HPnD-OUT ورژن کامل روتر بورد Rb912 می‌باشد.

برای مشاهده مشخصات بیشتر و خرید این محصول می‌توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *